Äntligen fredag

Oj vad skönt med fredag. Idag har vi ingen föreläsning, men vi ska sitta med gruppen och jobba på nya caset. Sen ska jag in till stan och se om jag hittar nånting roligt åt min gudson som fyllde fyra år igår, vad nu det kan tänkas bli. Kvällen hade jag från början tänkt spendera med en god vän och en god middag, men det här är den enda dagen i veckan som jag får chansen att verkligen andas ut och bara ligga i soffan och vräka mig.. så jag sköt upp middagen. Ska göra allt för att försöka stressa ner ikväll, jag vill inte få magsår eller så..!

Gårdagen hade tyvärr bara en bra början, sen blev den ganska dryg och jobbig. Dels blev jag rätt less på skolans skitklockor som alla verkar ha stannat på samma tid, halv tolv. Jag och min klasskompis trodde den gick rätt så vi gick och åt lunch.. och när den nästan var uppäten insåg vi att den var halv elva.. suck. Bodypumpen gick iallafall ganska bra, fast jag var trött i benen sen spinningen igår, men det måste ha varit andra muskler jag jobbat med då för jag orkade samma tyngder som jag brukar igår. Nåja. Och det här med intervallöpning efter bodypump har jag inte kommit igång med än för de har fortfarande inte renoverat klart konditionsrummet = inga löpband.

Idag är det alltså träningsfri dag (bortsett från morronpromenaden förstås) och det blir välbehövlig vila. Imorron bär det av till Häggnäs för att hälsa på min bästa vän och min gudson och hans lillebror. Ska bli skönt. Vi kommer nog bara mysa, äta en god laxmiddag och se på melodifestivalen. En tokbra helg helt enkelt! Vad ska ni göra i helgen? Ni får väldigt gärna skriva kommentarer i min blogg och berätta.. :) Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0