Trevlig början

Idag var Björn Gustavsson med i vakna med the voice. Mycket Björn just nu, men vad kan jag säga. Han är min prins. Han fick tyvärr inte en syl i vädret eftersom Josefin Crafoord avbröt honom hela hela tiden, jag blev nästan lite upprörd. Men det är lite så hon är, Josefin. Jag, jag, jag. Iallafall... han signerade några hans dvd:s och man fick tävla om att få en av dessa genom att skicka in ett julklappsrim för dvd:n. Jag tänkte att jag för en gångs skull borde försöka, man kan ju inte annat än slänga bort 10 kr i onödan. Resultatet blev följande:



Vad sägs om det va? Kanske bland det sämsta julrim som kommits på, men jag hade ju blivit glad om det räckt till en signerad dvd. Jag vet att jag sagt att jag inte vill ha några julklappar i år, men när det kommer från en radiokanal så räknas det inte. Och det är ju Björn Gustavssons dvd, hallå. Tyvärr har de inte sagt när, var eller hur resultatet i tävlingen meddelas, men jag misstänker att det redan är kört. Nåja. Jag får väl köpa den själv då och be R som tidigare läste med oss på restauranghögskolan, och ibland är löjligt lik Björn, signera den. Nästan samma sak men ändå inte.

Nu ska jag iväg och posta ett brev och sen blir det hemmastudier hela dan faktiskt. Jag har insett att jag aldrig kommer hinna plugga om jag är i skolan hela dagarna. Där lär jag mig ändå ingenting. Förresten, gratulera mig, jag har fått jobb på fredag. Lite läskigt, men jättekul! Får väl se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0