Suck

Segt med plugg hela tiden. Vet inte om nåt går in heller, men det vore ju praktiskt om det gjorde det. Blev för övrigt lite ställd när jag såg på Oprah tidigare idag då jag åt lunch. Mary J Blige var gäst och när hon sjungit klart och gått ut så sa Oprah: "Såg ni henne?? Hon kan inte ha ätit en måltid på evigheter. Hon ser ju fantastisk ut!" Hmm. En smått onödig kommentar kan man tycka, och lite konstig för att komma från Oprah. Nåja, jag ska inte lägga mer energi på det.

Tidig middag pga sen träning idag, det fick bli en omelett med kalkonstrimlor, smulad fetaost, tomat, lök och ajvar relish. Dock ingen bild, kameran blev bortglömd idag. Men det var ingen vacker skapelse så det var nog lika bra det. Oj vad jag skulle behöva en powernap nu. Men det blir tyvärr en meganap om jag försöker, det där med 20 minuters sömn förstår jag mig inte på hur folk klarar av. Så jag får sitta och gäspa här i en timme till innan jag går på träning, där jag förhoppningsvis inte hinner gäspa. Funk och core control idag, favoriterna.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hehe! Tack för dina ord. Härlig blogg du har, med alla mattips och allt :)

2008-12-11 @ 07:12:47
URL: http://fredrikgranberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0