Måndag morgon

Såg på the voice som vanligt nu på morgonen. De pratade om att man borde korta ner jobbandet på måndagar till halvdag, så den inte känns lika ångestfylld. Dessutom ska man ta bort jobb helt på fredagarna. Det hade jag helt klart kunnat leva med, speciellt när jag nu sitter här och känner en stark motvilja till att gå till skolan idag. Jag har inte fått nåt plugg gjort i helgen heller. Det är fel på mig. Fast jag vet vid det här laget att jag inte kan plugga hemma, det finns för mycket som distraherar. Eller egentligen gör det inte det, men väldigt vad lätt det är att hitta på annat att göra när man verkligen inte borde det.

Idag blir som måndagar brukar vara. Skola, träning, sitta och göra allt annat än plugga. Jag hatar verkligen måndagar.


Dagens frukost. Proteingröt med mosad banan, russin, hackat äpple, hackade hasselnötter och sojamjölk.

Kommentarer
Postat av: A

Låter som en bra start på veckan, gröt slår det mesta :)

2008-12-08 @ 15:08:38
URL: http://dagboksminnen.blogg.se/
Postat av: E-S

Absolut, det håller jag med om! Man blir mätt mycket längre på det än annan frukostmat och det går att variera i all oändlighet..även om jag inte gör det så ofta :P

2008-12-08 @ 18:21:57
Postat av: A

Ja, det kanske är lätt att missa vid första blicken. Men tur att du förstod tillslut ändå. Jag mår mycket bättre idag men är inte helt fri om man kan säga så. Hur är din situation idag?

2008-12-08 @ 18:40:27
URL: http://dagboksminnen.blogg.se/
Postat av: Linda

Vinn ett spel i min blogg=)



Svara gärna på frågan vart du bor med;)

2008-12-08 @ 18:47:27
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0