Dagens musik, 12/12 -08

Vissa lägger i princip ner bloggandet när de har en tenta på gång. Jag ser det som en anledning att komma ifrån pluggandet. Hur som helst så har jag ju musik på hela dagarna och särskilt nu när jag pluggar. Tystnad kan vara bland det värsta som finns. Bland musiken som spelas så finns en grupp som jag är osäker på om jag inte nämnt tidigare.. men hur som helst heter gruppen The Script och låtarna som är värda att spela är egentligen alla, men allra bäst är The end where I begin och The man who can't be moved.


Jag gillar för övrigt inte upplägget på bilden, där en i gruppen framhävs. Det här är faktiskt en av de bättre bilderna, på flera andra var de i bakgrunden dessutom suddiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0