Dagens lunch, 16/12 -08

Ja, dagens lunch som också var gårdagens middag som kommer på bild nu istället. Åt den med proteinspagetti och broccoli idag. Alltså en slags gryta gjord på tilapia, kidneybönor, krossade tomater, champinjoner och diverse kryddor.



Jag måste förresten berätta hur vuxen jag varit i år. Jag har skickat julkort. Det är för mig tunga vuxenpoäng faktiskt. Jag kanske har gjort det en gång förut, då jag fick nåt infall i tonåren. Men annars är det något jag säger jag ska göra men så slutar det med att korten ligger oskrivna i nån låda. Inte i år. Och jag har skickat till de flesta släktingarna också. Snacka om att jag kommer få pluspoäng. Eller så kanske det inte är en så stor grej. Inte för andra. Men jag är sämst på att höra av mig till folk, ens med sms. Så kommer ett kort på posten borde de flesta av vänner och släkt få ett mindre slaganfall. Nåja, jag gjorde det iallafall. Och idag är sista dagen, för er som vill få iväg ett kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0