Argh

Obeskrivligt trött. Förra nattens sömnbrist gjorde att nattens långa sömn inte hjälpte det minsta för att göra mig pigg idag. Skulle inget hellre än att få sova några timmar till, för det är knappt jag kan hålla upp ögonen. Men jag har inte tid. Jag måste verkligen plugga. Sova får jag göra efter tentan är skriven.

Inga konstiga drömmar inatt iallafall, det är jag glad för. Frukost framför först julkalendern och sen the voice. Julkalendern må vara en av de sämsta på många år, men det är ändå julkalendern och den enda källa jag har till att få ens en tillstymmelse till julkänsla. Iofs är den så o-julig som den kan bli så jag vet inte om det riktigt hjälper. Nä hörni, nu ska jag jobba på min skrivkramp igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0