Önskelista

I slutet på denna månad kommer äntligen lönen för mödan. Eller ja, lönen kommer iallafall. Det finns några det-går-inte-att-inte-köpa-saker som jag tänkte införskaffa. Dels är det en digitalkamera. Det blir en Canon Digital Ixus 80 IS. Nån som har en sån kamera och skulle påstå att den är bra? Har redan hört mycket bra om den, men man kan aldrig få för många omdömen..tror jag. Måste nummer två är en mp3-spelare. Man skulle kunna tro att om man tappar en sån i ett elljusspår mitt i vintern i utkanten av en liten håla så får man tillbaks den bara man går tillbaka och hämtar den. Det verkar dock som den enda andra motionären i området råkade befinna sig där ungefär samma tid och som dessutom hade vissa drag av kleptomani. Så jag behöver en ny mp3-spelare. Finns ju egentligen bara ett märke och det är iRiver, modell T60 4 GB. Jag vet redan att den är bra, och den här gången ska jag ha radio. Finns aldrig en stationär sådan i närheten när det är mammas nya kille.

Andra saker jag önskar mig är massor med nya träningskläder, för jag är på tok för lat för att orka tvätta så ofta som min träningsklädesgarderob kräver av mig just nu. Ja och det viktigaste... en otroligt snygg och vältränad hunk som dessutom råkar avguda mig och marken jag går på. Var är han?

 

Kommentarer
Postat av: Chrill

Är du lite av en träningsnarkoman?

Det är lustigt hur fort man blir beroende av en sådan sak som träning.



Fick lite tvångstankar och var tvungen att kommentera. Du har juh kommenterat min. ^^

2008-08-07 @ 01:51:36
URL: http://thachrill.blogg.se/
Postat av: E-S

Jag antar att jag kan klassas som träningsnarkoman? Ja, visst är det och det är nog det enda beroende jag är stolt över att ha.. :)

Du tränar mycket själv eller?



Det gjorde du rätt i, här behövs onekligen mer av den varan :P

2008-08-07 @ 06:34:00
Postat av: Chrill

Jo, jag tränar. Inte så ofta som jag vill dock. Mina arbetsdagar blir så långa eftersom jag pendlar 7.5 mil enkel till o från jobbet. Blir liksom ingen tid över. Lyckas dock klämma in ett pass då och då.



Det kommer bli bättre när jag får lägenhet i Östersund. Då hinner man mer och är inte lika trött om kvällarna.

2008-08-07 @ 18:11:15
URL: http://thachrill.blogg.se/
Postat av: E-S



Det var en bit att åka det, imponerande att du hinner och orkar träna överhuvud taget. Jag tycker det är nog jobbigt att få in konditionspassen när jag jobbar 7-17. Vill inte ens tänka på hur det blir när man eventuellt har familj..



Så det blir Östersund alltså. Bor du i Strömsund nu?



Eh..förslag, msn? :) Om du vill: [email protected]

2008-08-07 @ 18:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0