Nu är jag farlig

Jag var på bodycombat igår, andra gången i mitt liv men den här gången var det roligt. Förra gången var instruktörerna två tjejer i militärfärgade outfits som gav ifrån sig stönande ljud och spelade "I'm too sexy" under passet. Jag hoppas att de andra på det passet liksom jag innerst inne önskade att de stannat hemma och pillat naveln istället. Hur som helst var det bra instruktörer den här gången och musiken innehöll inga opassande ord eller ljud. Efter ett tag när man står där och sparkar och ska ta i för kung och fosterland (förutom att jag nog tar i för president Evert Ljusberg och Jämtland istället) så kände jag hur ilskan ökade i takt med varje spark. Snacka om att få utlopp för sina frustrationer. Just då kändes det som att jag hade kunnat skada nån, fast antagligen var det så att hade nån stått i vägen för mina sparkar hade det varit jag som föll först. Inte bara för att jag är lite för klen utan för att de flesta är längre och väger mer än mig. Men det kändes bra att få inbilla sig för en stund att jag var farlig. Även om jag aldrig skulle få för mig att slå nån.

Det är idag som alla lösningar på företagsekonomi-uppgifterna ska komma till mig som en blixt från en klar himmel. Så här kommer jag sitta och vänta. Kan nog bli en långsam dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0