Ber om ursäkt

Det blev visst lite väl mycket svammel i mitt förra inlägg, men så satt jag och internet-festade med en kompis också. Det är en helt annan historia som jag inte tänker gå in på här. Jag lovar hur som helst att inte prata en massa strunt i fortsättningen, det mår ingen (allra minst jag) bra av. Eftersom mina illa åtgångna benhinnor hindrar mig från att springa om mornarna så tänkte jag åtminstone ta en promenad. Tyvärr blev jag alldeles för lättad när jag såg att det regnade. Har jag blivit lat?? Hemska tanke. Nu blir det spinning hela veckan.

Idag skulle jag upp tidigt, komma iväg till skolan vid nio, sitta med näsan i böckerna och innan dagens slut förstå allt om företagsekonomi. Klockan är nu nio, jag sitter i mina sovkläder med en kopp kallt thé framför mig. Stämmer inte riktigt överens med min vision. Oh well. Bättre sent än aldrig, eller? In i duschen med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0