Vädret förstör..

Som den typiska svensk jag är så måste jag gnälla lite på vädret. Ja, ni läste rätt, gnälla. Det är jättefint väder idag, helt otroligt faktiskt. Detta har lett till att jag istället för att plugga har suttit på balkongen och glassat i solen. Det är en del av mitt gnäll. Den andra delen är att fint väder ger mig ångest. Inte när jag är ute och mitt i det, men när jag sitter inne.. det hänger över mig hela tiden, tankar om att jag borde vara ute i det fina vädet, passa på, hitta på något. Men. Jag vet att det kommer fler dagar och jag kan inte vara ute och springa hela tiden, det blir ganska tröttsamt i längden. Den finns hur som helst där ändå, ångesten. Dumma fina väder.

Bodypumpen gick bra, men jag hade inte kunnat öka på vikterna idag, tyvärr. Märkbart färre än vanligt på passet iallafall, inte så underligt kanske. Såna här dagar får jag sån lust att grilla. Men då vill jag ha hela paketet och då måste det vara sommar. Det vill säga, grillning, äta utomhus, ha tunna sommarkläder och njuta av de ljumma sommarbrisarna.. argh, jag vill ha sommar nu! Se där, ännu en anledning att gnälla på det fina vädret. Det lurar en att längta efter sommaren som ännu faktiskt är 1 ½ månad bort. Jag borde ha pluggat i Lund istället. Oh well. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0