Trevligt


Dagens spinningpass blev även denna gång ändrat, en annan instruktör. Men E-S klagar inte det minsta den här gången. Spinninginstruktören var jättebra - och snygg. Otroligt bra kombination tycker jag. Tyvärr får han ett minus för lite väl töntig musik, dansbandslåtar hör jag helst bara på logen och moraträsk var inte ens bra 1986. Men ja, det var ett roligt pass iallafall. Jag svettades faktiskt mer än någonsin denna gång, även fast jag inte maxade idag. Rann till och med svett ner i ögat på mig, och det gjorde ont kan jag tala om. Det blir att ta med en liten handduk nästa gång.

Nu har jag iallafall ätit lunch, min fenomenala ugnspannkaka med blåbärskeso till, lite morot, fänkål, grönsallad och tomat. Ska njuta av mitt kaffe en stund, sen blir det dusch och efter det promenad till Maxi. Har bestämt mig för att göra en kalkongryta till middag, som jag ska äta med äggnudlar, men jag har inte bestämt om jag ska göra en bas med kokosmjölk eller vanlig maizena-redning. Men kokosmjölk är ju godare än godast...jag ska fundera. Hur det än blir så ska jag köpa chilifrukter och färsk ingefära, sen får vi se. Lite sol fick vi idag också, med betoning på lite. Nu är det mulet igen. Men man får väl vara glad åt det lilla. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0