Så trött

Klev ju upp kl fem imorse och det känns nu kan jag säga. Snart dags att sova, för imorgon ska jag upp samma tid. Jobbigt med så tidiga mornar måste jag säga, även om jag är van att kliva upp rätt tidigt. Nå, ska jag hålla mig i form får jag kämpa. Imorgon ska jag dessutom prova vattengympa för första gången, det lär bli intressant. Skonsamt mot lederna iallafall, det behöver jag nu. Kvällen har jag ägnat åt filmen 10 things I hate about you, med Heath Ledger. Otroligt orättvist att världen skulle bli berövad honom, han var verkligen supercharmig. En låt i filmen som verkligen fastnade är "The weakness in me" med Joan Armatrading, dagens låt-tips.

Nepp, dags för skönhetssömnen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0