I goda händer?


Det hoppas jag att han är, min lilla Diego. Hon jag pratade med var väldigt trevlig, det är ett bra tecken iallafall. Hon var snäll också. Hon frågade om jag ville märka honom också men jag sa att ekonomin inte tillät det. Det var en kille där med sina två raskatter samtidigt och när han hade gått sa hon: "du får märkningen för 100 kr, jag ville inte säga nåt när han var här, då han hade raskatter." Dagens ros går till henne. Ska iallafall hämta Diego efter lunch men innan kl 17. Så det blir att gå på stan en sväng innan, köpa lite vin till morgondagen tänkte jag. Med betoning på lite. En liten flaska vitt blir det, igen fjortisfylla här inte.

Så ja, fest blir det imorgon. Både i våran lägenhet och den mittemot. Jag satte upp en "varnings-skylt" om festerna, men någon rev ner den samma kväll och jag tänker inte sätta upp nån ny. Jag försökte iallafall..! Nu ska jag iväg på dagens föreläsning, en kort grej idag bara. Återkommer senare och berättar hur lilla Diego mår, han lär vara groggy. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0