Helt okej


Har som varit en bra dag idag, trots måndag och föreläsning i extern redovisning. Två faktorer som står ganska högt upp på saker-som-inte-gör-min-dag-listan. Alltså måste jag vara på ovanligt bra humör idag. Kan mycket väl vara solen, det är verkligen kanonväder idag. Och snön har börjat smälta bort. Men det snöar antagligen dit ny snö inatt igen, jag har gett upp hoppet om en vår som kommer tidigare än mitten på maj.

Fick för övrigt höra idag vad nästa kursmoment blir: Ekonomistyrning.  Helt plötsligt är jag ett stort fan av extern redovisning och hoppas de förlänger detta moment så vi slipper nästa. Kunde de inte börjat med det tråkigaste?? Suck. Näe, nu blir det GG. På återseende.

Kommentarer
Postat av: MISCHA

Stöttar du Engla och hennes familj?
Gå in på min blogg och skriv ditt namn. Jag stöttar Engla och hennes familj!

2008-04-14 @ 14:13:32
URL: http://MIISCHAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0