Härlig morgon

Så skönt att gå ut på promenad när solen precis börjat kasta solstrålar mellan träden och himmelen är alldeles blå med lite rosa i horisonten. Underbart. Lustigt var att när jag hade gått ungefär halva vägen så möter jag en cyklist och det var inte vem som helst som satt på cykeln utan en gammal klasskompis från gymnasiet. Jag vet att hon jobbar på Maxi, men jag hade inte väntat mig att möta henne där kl halv 6 på morgonen. Hon såg minst sagt förvånad ut när jag sa hej.

Idag är det föreläsning från 8:15 till 12, dryyyygt. Seriöst, fyra timmar med det där eländet, vad har jag gjort för att förtjäna det?? Gnu. Jaja, bara att pallra sig dit. Dags att göra sig klar. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0