Gny

Jag är trött. Så trött. Både fysiskt och psykiskt. Det jag allra allra helst skulle vilja göra idag är att ta på mig sköna slapparkläder, lägga mig i sängen och titta på gilmore girls hela dagen. Inte röra en muskel. Men näe. Det kanske jag möjligtvis kan göra på söndag, men definitivt inte nu. Plugg väntar på campus, om inte mindre än en timme. Innandess ska jag duscha och fixa lunchlåda, så det kanske är bäst jag sätter fart snart. Kvällen blir iallafall inget vidare misstänker jag, då vi kommer sitta länge med uppgiften och jag kommer vara så trött när jag kommer hem att jag inte orkar engagera mig i något särskilt. Jag gnäller nog lite väl mycket för att vara en person med inte så stora problem för tillfället. Äsch. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0