Funderar

image178

Jag har hela dagen fått olika former av kedjebrev, mail, sms - you name it, angående Engla som nu har hittats. Jag antar att det inte undgått någon. Bland det värsta jag vet är när jag får någoting som det går att sätta "kedje" framför, min reaktion är vanligtvis "var är delete-knappen?". Men när det kommer något som det här så blir jag ställd. Bara för en stund, men ändå ställd. Det är ju för en gångs skull något vettigt som står i de här kedje-whatever. Men jag vet ju att jag inte bryr mig mindre bara för att jag inte skickar vidare ett sms eller sätter en ros framför mitt namn på msn och jag hoppas verkligen att annat folk vet det också. Måste man verkligen bevisa för omvärlden att man bryr sig? Vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: Martin

Ogillar skarpt kedjebrev och liknande.. även om det är för en vettig sak..

2008-04-15 @ 12:58:01
Postat av: Mia

Jag håller med Martin, diggar inte heller kedjebrev, det är klart att man bryr sig även om man inte skickar vidare sånt. Om man bryr sig extra mycket och känner att man har råd det så kan man ju donera pengar till olika fonder. Inte behöver man skicka en massa brev o.d. fram och tillbaka

2008-04-15 @ 16:36:04
Postat av: Anonym

Skönt att höra att jag inte är ensam om att tycka så! En tanke, undra hur mycket pengar folk spenderar på att skicka kedje-sms, som hade kunnat göra bättre nytta i fonder? Säkert en del.

2008-04-15 @ 20:50:37
Postat av: Mia

Med tanke på hur många knäppa kedje-sms jag får på min telefon så hade personerna som skickar dom kunnat donera ganska mycket pengar vid det här laget.

2008-04-16 @ 07:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0