Bästa känslan

image208

Jag har insett nu att jag verkligen är i mitt rätta element när jag är ute och springer, och allra helst i elljusspår som på bilden.Var och sprang här i krokarna i underbart soligt väder med fåglar som kvittrade överallt och så fick jag den där känslan av att vara helt bekymmersfri. Även om det är långt ifrån sanningen så var det väldigt befriande att få känna så även om det bara var för en liten stund. Det kändes rätt ok med benhinnorna, sprang för det mesta på sidan av asfalten och det hjälpte ju lite. Konditionsmässigt klarar jag en mil utan problem, det är jag säker på, men det hade varit kul att klara det under timmen. Men det får jag se då det är dags. Nu ska jag göra lunch, omelett med kräftstjärtar och fänkål. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0