Ändrade planer

Jag hade ju tänkt ha en träningsfri vecka denna vecka, bortsett från morgonpromenaderna då. Detta för att ge mina ben en chans att återhämta sig. Nu är det så att jag inte tror jag klarar av att vila en hel vecka, jag kommer klättra på väggarna. Nu söker jag alternativ till spinning som är skonsammare mot knän och benhinnor.. funderade på vattenträning, det borde vara skonsamt mot alla leder. Numera kanske jag vågar visa mig i badkläder också. Om inte annat får jag helt enkelt svälja min skräck över att visa mig offentligt i badkläder. Lite ironi i detta då jag laddat för beach 2008 hela våren. Men vad kan jag säga. Alla har saker man är rädd för, det gäller bara att utsätta sig för de sakerna för att övervinna rädslan. Vilken tur att jag kommer befinna mig i Strömsund i sommar där det finns så många badstränder. Not.

För övrigt tror jag att hysterin över Björn Gustavsson svalnat av. Han har faktiskt spårat ur lite nu, såg honom på parlamentet igår och han var inte direkt rolig och han svamlade på tok för mycket, konstiga sidospår osv. Hans lag brukar dessutom alltid vinna men inte igår, även om det var jämnt. Så ja, smekmånaden är nog förbi. Men han är ung och han har talang så han kommer igen. Jag är inte orolig.

Håller på att kolla var jag kan beställa skivstång med tillhörande vikter på nätet, någon som har tips på bra sida? Jag vill kunna träna styrketräning även i sommar, så det lägger jag gärna lite pengar på. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sätta igång med omtentaplugget på allvar. Inga föreläsningar idag så det blir bara hemmaplugg. Disciplin var ordet. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0